fredag 31 maj 2013

Spontancaching

Det kanske inte märks i mina inlägg, men jag gillar att planera mina utflykter. Ibland får jag tid över som jag inte räknat med och kan åka iväg sådär hastigt, men det betyder inte att själva rundan inte är planerad. Jag har långa listor på geocachingrundor. Ibland kanske jag tar någon från en annan lista om jag avverkat en lista och har tid över, men det är sällan som jag åker iväg och tar någon bara för att den precis lagts ut eller så.

Igår hörde min geocachingpolare gitte.m av sig och berättade att hon hade löst en mystery cache som har fått oss båda att slå huvudena i väggen ett tag. Så igår blev det lite spontancaching, vi hördes, bestämde en tid en timme senare och gav oss iväg.

Vi loggade denna trevliga cache: VOLVO.

Inga bilder, inga spolers.

Happy hunting!
/Skogsmusan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar