måndag 20 maj 2013

Börjar planera nästa steg

På mina geocachingrundor den senaste veckan har jag så smått börjat planera inför att lägga ut några egna cachar. Jag har tagit 70 cachar än så länge och jag tänkte att när jag har nått 100 loggade så ska jag se var jag står och hur mycket jag kan och se om det ev kan vara dags att lägga ut ett par. Jag har redan några idéer om platser längs med veckovisa vandringsstråk. Det känns som att det är viktigt att välja platser som jag själv kommer till med inte alltför stora mellanrum och som inte ligger för långt ifrån, så att ingen cache blir liggandes osedd om någon skulle logga DNF eller skriva att den behöver underhåll.
Jag tror att jag kommer börja med några i mitt närområde på platser jag reda sett ut. Senare har jag planer på iaf ett eller två teman där placeringarna beror på hur väl de passar in i temat. Det finns så många platser jag skulle vilja visa andra geocachare och ge min syn på varför de är väl värda ett besök.

/Skogsmusan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar