lördag 17 maj 2014

Bokbytarevent, 16 maj - bilder på olika TB och coins

Fyra av de spårbara objekten hade följt med en av eventdeltagarna till Kina och tillbaka. Tydligen var varenda cache i Kina alldeles för liten för att rymma ens ett litet coin, eller den söta groda som jag tog med mig hem för att lägga i en cache så snart jag kan.




Denna har åkt långväga, undrar vad det står.


Den här TB'n har optimistiska ägare i Tyskland
som hoppas att den ska finna sin väg tillbaka
samma vecka varje sommar för att gå på
festival.  Lycka till!

Den här sötingen har vart i Kina och fick
åka vidare i min väska.
En sån här skulle man haft...
Vänskapscoin.

Om jag säger "Det"... ;)





Den här, som många andra TB's, var privat
och sitter alltid fast på sin ägare MrsL-66.
Den här kan man ju försöka flytta om man vill,
ja ni ser rätt det är en tatuering.
Den här var ju bara för söt!
Klassisk.
Den här ville visst besöka såna platser att den kan se stjärnorna.

Det fanns med andra ord mycket att se. Eftersom att det var ett bokbytarevent och inte ett TB-event så kanske jag borde fotat alla böcker, men nääää.... jag nöjde mig med de jag själv fick hem. Det fotot såg ni i slutet av föregående inlägg.

Happy hunting!
/Skogsmusan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar